Midsommar

Midsommar har paserat. Först tillbringade jag midsommar hemma med familj och vänner till vår familj, trevligt var det och vi åt mycket god mat. Jag stod för efterätten :) Bilder kan ses på bilddagboken framöver. Åkte även och tittade på majstångsresningen i Gagnef. Alltid lika segt, men samtidigt är det en tradition och väldigt mysigt! Det går inte att missa!  Senare på kvällen for jag upp till Leksand där jag mötte upp med Lisa. Vi hade det kul resten av kvällen och roade oss lite överallt i Leksand. Träffade på en hel del folk som man annars inte träffar speciellt ofta, alltid lika kul. Lisa skulle upp tidigt dagen efter så hon fick lov att gå hem och sova tidigt så efter det var det inte alltför kul och jag for hem runt 02.00 ca. Det var iaf en lyckad kväll! Blir troligen att fira midsommar i Leksand nästa år också, om jag inte bor i USA då, who knows!?!

Midsommardagen spenderades med morbror och hans fru, mormor och morfar och min familj. Blev att äta ännu mer god mat och sedan vidare på ännu en majstångsresning i Rälta, även det har blivit till en tradition! Värst vad det skapas traditioner här i världen :) Efter Rälta blev de hem till oss och äta efterätt och kvällen blev väldigt sen. Gästerna åkte hem vid 23 ca och sen så åkte jag till Leksand och skjutsade hem Malin och hennes boyfriend vid en 02.00 ca. Som sagt det blev sent i säng igår, men det gjorde inget för jag sov ända till 13.00 idag då mamma kom och väckte mig och tyckte jag sovit alldeles för länge!

Vad har jag gjort idag? Har inte gjort någonting om jag ska vara ärlig. Tittat tv, sovit, skjutsat syrran till tåget, ätit, suttit här framför datorn. Helt enkelt bara tagit det lungt. Söndag= vilodag! Måste ju ladda för 8h jobb imorgon!

På Tisdag kommer Gaby från Spanien också, oj vad jag har längtat! Nu äntligen kommer hon :) Jag strålar av lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0