Aupair i USA?!?

Vaknade klockan 13.30, hoppade in i duschen och sen åt jag lite fil & müsli. Åkte sedan iväg till jobbet och jobbade till 22.30. Såg även lite fotboll på jobbet, dock inte mycket att se. Pinsamt Sverige, Pinsamt!!!

Imorgon blir de jobb igen och kanske kolla match. Gagnefs Damlag-Hedemora. Spännande!

Sitter just nu och läser lite folk som bloggar om sina liv som Aupair i USA. Jag blir riktigt sugen på att åka. Ska jag eller ska jag inte?!?! Det lockar otroligt mycket! Aupair Februari 2009? Jag tror jag skulle utvecklas jätte mycket, mycket erfarenhet och prata flytade engelska/amerikanska när jag kommer hem. Men framförallt är det nog väldigt lärorikt.
Ska fortsätta fundera..

Gäspar för fullt vilket tyder på att jag borde sova. Måste vara pigg på jobbet imorgon!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Angelica Tillaeus

Jag beställde den från http://www.coctail.nu/!

2008-06-19 @ 13:18:12
URL: http://nittioetttolvtjugofyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0