16 juni

Jag har i princip nyss vaknat. Blev riktig skön sömn inatt. Otroligt glad över det eftersom jag är sjuk! Fy för att vara sjuk. Kommer missa dagens match mot Svärdsjö. Sista matchen innan uppehållet, så typiskt att jag ska bli sjuk just nu! Det blir iaf en tripp till Svärdsjö och kika hur tjejerna spelar. Vad gör man inte för att få se lite fotboll. Usch o fy vad jag hostar. Känns som jag har hostat sönder mina revben under denna vecka, det gör riktigt ont!

Ligger fortfarande kvar i sängen och njuter av att vara ledig idag. Börjar dock och jobba imorgon igen men det har varit skönt att ha varit ledig hela helgen. Det är väl bara att vänja sig med jobb nu när man blivit "stor flicka". Ska väl snart hoppa in i duschen hade jag tänkt och sen ner och äta lite brunch eftersom jag missat frukosten för länge länge sen.
Borde även åka till apoteket idag och köpa medicin så jag slipper hosta sönder hela mig. Skulle vara mindre skönt!

Ser fram emot eftermiddagen/kvällen då jag ska få se keepern Angelica Tillaeus i mål :)  Kan inte bli annat än klockrent när hon står mellan stolparna. För er som inte förstår så blev Angelica "Rimbo" inhopparen i mål på matchen i Lördags och hon skötte sig galant! Tränarna ville alltså även att hon skulle stå ikväll.

Nu kan jag inte ligga här och slappa nå mer!

Love/ Sjuklingen


Kommentarer
Postat av: stina

mhm! vem hade rätt?!

2008-06-16 @ 16:00:09
Postat av: Maria

Ok då Stina du hade rätt för en gångs skull ;)

2008-06-16 @ 16:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0