Underbar dag

Vaknade kl 11.00 av att jag höll på att storka under mitt duntäcke. Det var bara att gå upp och ta en iskall dusch.
Efter många om och men så kom jag iväg och åkte för att se Gagnef downhill, skateboard tävlingen här på hemmaplan. Kul att det äntligen händer något här!Jag tittade på tävlingen i ca 20 min sen höll jag på att svimma av värmen så då åkte jag hem och bytte om lite snabbt sen vidare till kupolen för lite shopping. Köpte 4 par skor och 4 linnen, thats it! Rea var det på allting. Me like :)

Efter 2 h shopping så åkte jag hem, duschade, bytte om och åkte vidare till Leksand för grillning med mina favoriter Lisa & Richard. Vi tog vårt pick och pack och åkte ner till siljan och tände fart på grillen och njöt av att bara stå och bli svalkad i vattnet. Underbart! Vi hade en jätte mysig kväll. Man kunde sitta i bikni ända tills klockan blev 21.30, önskar det kunde vara så hela sommaren.

Fårse vad som händer imorgon, förhoppningsvis får jag besök av Mickis som gick i min klass och Johan, hennes pöjk.
Tänkte bjuda dom på fika :) Sen blir det väl att ligga och lapa sol mest hela dagen. Man får passa på medan det är så här varmt. Vill ju vara lite brun när sommaren är slut iaf :P Skönt att vara ledig när det är så fint väder! :)

Nu är jag riktigt trött. Kunde sovit för 2 h sen då jag kom hem från Leksand, men hade lova att vara chaufför nu vid 2.30 men då ringer dom och säger att de inte behöver skjuts. Jobbigt läge, kunde fått mycket mer sömn ju!

Godnatt allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0