Tyskfest!

Nu tänkte jag äntligen skriva om tyskfesten som jag ordnade i onsdags.
Det hela började med att jag stressad runt hela dagen pga städning och matlagning.
kl 18.00 ca kom sexäää-gänget och jag bjöd på lite försnacks. Gott!
Sedan var det dags för vår knytis. Emma hade lagat minipizzor, Robin hade gjort räkpaj, Jag rostbiff och Stina hade gjort sallad. Det var riktigt mumsigt! Forsatte sedan kvällen med lite kubb och sedan kom Johanna och vi forsatte med lekar dvs twister. Mycket närkontakt i den leken :) Men det gillar vi i gänget. Vi är inte direkt rädda för närkontakt precis!
När det började bli lite kyligt så gick vi in och åt efterätt som jag gjort. Den bestod av: Grädde, glass, chokladmousse, strössel, kolasås, fruktsallad. Riktigt gott, men gaaah vad mätt man blev! Medans vi åt efterätt kollade vi på White Chicks. Sjuk film :P Men vi skrattade en del! =) Sedan avslutade vi kvällen vid 01.00 ca.

Helt otroligt kul kväll! Inget kan slå sexäää-gänget!
Poolparty hos Robin nästa? :)

Kommentarer
Postat av: Knirr-Knarr

Jag har precis insett att våran pool är iskall oavsett temperatur ute, så vi kanske kan ha en picknick vid Moje-sjön istället? Vad sägs? :D Haha!



Kraaam!

2008-07-13 @ 01:25:19
URL: http://hectorssyndrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0