trött, tröttare, tröttast

Jag sitter här och ska om några minuter ta bilen och åka till jobbet.
Extremt trött och har ingen lust alls att jobba. Men jag får tänka på att jag tjänar dubbelt så mycket på att jobba natt istället för dag. Det enda possitiva med att jobba natt!

Idag har jag sovit till kl 15 sen lagat mat. Jag for sedan till ica för att köpa grädde så jag och gaby hade något gott till kladdkakan som vi bakade. Mums! Man måste få unna sig ibland. Även fast det sätter sig på fel platser, tyvärr!

Jag saknar sexäää-gänget och hoppas på att vi kan ha en träff snart igen. Vill ju leka alla roliga lekar med er mina kära vänner! Vem står på tur att annordna? Någon som känner sig träffad?

Jag hinner knappt med, usch vad fort dagarna går. Känns som jag är inne i något slags systemet när jag jobbar som jag gör. Men jag ska inte klaga för jag ÄLSKAR verkligen mitt jobb. Det kunde inte blivit bättre. Men ändå vill jag åka till USA.
Tycker ni att jag ska ta steget ut i stora världen och åka till USA som aupair ett år????

Dags att kila!
Jobbet kallar.
Godnatt på er som har sån tur så ni får sova inatt iaf.
Tänk på mig när ni ligger där i sängen!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hoppas att det går bra på jobbet och att du håller dig vaken!:) Ja, en till träff med gänget skulle ju inte sitta helt fel;) Om jag bara kunde bli frisk nångång..;S

2008-07-14 @ 23:10:18
URL: http://alexxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0