Sista kvällen med Gaby

Det är sant, sista kvällen med Gaby här hemma i Dalarna. Dock åker vi till Uppsala och Stockholm imorn och blir där mån,tis och ons men det är ändå sista kvällen här hemma och SJÄLVKLART ska jag jobba. Det är så typiskt! Men vi har hunnit haft det rätt skoj ändå :) Vi har umgåts en hel del och sen har vi ätit pizza och kebab. Sant, jag åt både kebab och pizza. Dock delade jag och syrran på det så jag åt halva pizzan och halva kebabrullen. Vi tittar på "Eurotrip" nu. Den är bra, fast jag har börjat tröttna lite :P

Jag sitter mest här och deppar över att jag snart måste åka till jobbet istället för att få vara hemma och umgås med Gaby. Önskar jag kunde välja. Då skulle valet vara givet: Gaby såklart! <3

Ser fram emot att åka till Uppsala imorgon och Stockholm på tisdag. Det kommer bli galet!

Måste bara berätta om en kul grej som hände idag :D
Gaby skulle ringa till pizzerian och fråga vad en Padrino kostar och vad en kebabrulle kostar.
Gubben: Hallå?

Gaby: Är det pizzerian?

Gubben: Ja!

Gaby: Jag undrar vad en KEBABRULL kostar? (uppmärksamma att hon glömde E:et på slutet av kebabrulle)
Gubben: ursäkta, vad sa du?
Gaby: eeh, Padrino!
Gubben: öh, vänta lite. 57 kr!
Gaby: ok, tack hejdå!

Det var länge sen jag och Syrran skrattade så mycket! Vi visste att det skulle hända något kul när Gaby ringde. Eftersom hon inte bor i Sverige :P

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0