Min första natt på jobbet

Det gick faktiskt över förväntan, väldigt bra! Det är väldigt seeeegt att jobba natt, men man tjänar desto mer pengar.
Men jag sitter ju helt ensam vaken medans de boende ligger och sover.
Inatt underhöll jag mig med att kolla på High school musical 2 och 40-years old virgin :) Det var roande!
Jag städade även tvättstugan och i köket.
Fårse vad jag ska roa mig med inatt, men det lär väl bli en 2-3 filmer iallafall och troligen finns det någonting att städa.
Första gången jag tycker det är kul att städa, eftersom jag har brist på saker att göra.
Det är väldigt synd att det inte finns internet på jobbet, det skulle underlätta för mig. Då skulle jag hålla mig sysselsatt hela natten lång. Men nej, jag får sitta i soffan och försöka spärra upp ögonen. Skulle kanske använda tändstickor som höll upp ögonen? :P

Idag har jag sovit bort mesta delen av dagen. Blir ju så när man jobbar natt. sov 8.15-15.00 sen så nu är jag med Gaby. Vi har även hunnit med en tur till Insjön där vi handlade lite godis. Jag lär ju ha nått att äta inatt i min ensamhet :P

Ser knappt fram emot min födelsedag på onsdag. Det förändras så mycket. När man var mindre kunde man knappt vänta på stora dagen och man hade en lång önskelista. Det är skillnad nu. Jag längtar knappt och jag har ingenting jag önskar mig. Att få en god tårta är väl det som jag ser fram emot :)

Nu snart ska jag äta lite mat, sen åka till jobbet om 2h!
Vilket liv jag har under dessa dagar. Äta,sova, jobba, äta,sova, jobba, äta,sova, jobba..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0