En kväll med min favorit

Igår sov jag till 12.00 sen åkte jag och släktingar upp till Insjön och gick på lager 70 och Clas. Även lite andra affärer också. Var där i säkert 2 ½ h. Har man en shopping tokig faster så har man! Jag köpte en jätte fin tröja/skjorta på lager 70 och jätte fina champange glas på Clas. Jag ska dit och köpa flera nästa vecka för dom var jätte fina och super billiga. Det är inte ofta man hittar 4 champange glas för 49.50!

Det var tänkt att jag skulle åka till Leksand och gå ut på krogen för att fira Emelie som fyllt 20 år, men jag var helt slut i kroppen och så var jag fattig så det blev att åka till Leksand och umgås med Lisa och Rickard.

Äntligen fick jag träffa henne. Lisa Jönsson, hon är min bästa vän!  Vi trivs så bra med varandra, kan verkligen göra allting när vi är tillsammans. Förutom en sak. Lisa & Rickard förstår vad jag menar :P

Kvällen var hur kul som helst. Vi pratade en hel del. Mycket att prata om när vi inte träffat varandra sen 5 juni, då vi tog studenten ;( Usch! Vi åkte och hyrde film På OKQ8. Det blev någon vääääldigt DIRTY film. hahhaa :) I princip så hade dom sex hela filmen igenom. Som sagt man måste väl få se sånt ockå ibland ;)

Helt klart en GULD kväll!
Repris snart igen gumman!


/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0