Dålig uppdatering

Som sagt så har jag varit dålig på att uppdatera min blogg. Senaste inlägget skrev jag för 2 ½ vecka sen. Helt enkelt så har jag inte orkat skriva. Jag har inte känt mig speciellt motiverad och varit upptagen med annat som är mycket roligare.
Har hunnit med Peace and Love och det var verkligen hur kul som helst :) Träffade mycket härliga människor och lyssnade på mycket bra musik! Lovely! =)

Denna vecka har jag varit ner på dalecarlia cup, vilket har varit kul att titta på. Dock lite för små boys för min smak :P 15-16 åringar är ingenting att ha! Ge mig något äldre att titta på ;)

Idag träffade jag Malin från Stockholm! Vi for ner till borlänge en stund. Länge sen jag var med henne så det var verkligen kul och få prata av sig lite. Vi kan verkligen prata vi två. blablablabla! Stackarna som måste höra på oss..

Har även hunnit med att ha tysk-fest hemma hos mig tillsammans med Seeexxää gänget! Tänkte göra ett separat inlägg endast för denna kväll.(kommer inom kort) Det är gänget värda! <3

Om 2 h börjar jag jobba natt. Känns tungt, eftersom jag inte får sova förens jag slutar imorgon bitti kl 8.30! Ska jobba 5 nätter i rad nu, puuuh! Men som sagt jag tjänar ju pengar så jag klagar inte :)

På onsdag är det även min födelsedag. 19 år! Man börjar bli gammal nu..

Dags och sova lite innan jobbet..
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: emma w.

Lycka till med natt-passet vännen :))<3

2008-07-11 @ 19:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0