Regn i Thailand, ar det mojligt?

Det ar det faktiskt. Idag har det regnat i princip hela dagen. Inta alltfor kul. Vaknade av mobilen klockan 9.00 sen gick vi ner och at frukost sedan gick jag och sov i 1 h till eftersom det enda inte var nagon ide att ga ner pa stranden och sola. Mitt i skonsomnen kommer lilla Zara och skriker och vill att vi ska oppna dorren till varan bungalow. Att man aldrig kan fa en lugn stund alltsa :p Men man har svart att bli irriterad pa henne for hon ar ju sa sot!

Idag har vi shoppat lite gran, eller mest kollat pa saker man vill ha. Jag kopte iallafall ett linne.
Nyss har vi atit middag. Klockan ar 20.20 har nu. ska snart ga ut pa stan och kolla laget lite. Brorsan ar pa stan sa vi lar val leta reda pa honom. Sen blir det nog sangen for min del. Trott!

Igar var det ju julafton. Vi borjade med att ga och leta restaurang och akte sen lite moppe taxi. Det ar en moppe som man kan aka max 5 personer i. Kan ni tanka er hela familjen Ahlgren fem stycken sitta i en moppe taxi. det maste ha varit en rolig syn ื

Kommentarer
Postat av: Catharina

Synd med regn....men det är nog bara tillfälligt. Låter underbart med 35gr //Cattis

2008-12-25 @ 16:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0