Koh Lanta

Sitter nu pa ett internet cafe i Koh Lanta. Vi kom hit till on i Sondags. Bor super bra. Hotellet ligger mitt pa stranden och utanfor varan dorr har vi en stor pool. Kan inte bli battre!  Vi stannar har tills Sondag. Sen vidare till Phuket en vecka!

Idag har vi varit ute pa en bat tur. Vi snorklade, var till phi phi, monkey beach och till stranden dar dom spelade in filmen The beach. Kul att snorkla och se sanna stora och frana fiskar. Inte ofta man kommer sa nara fiskar annars. Jag menar vad har sjoarna hemma att erbjuda? Ingenting i jamforelse med havet har! 

Imorgon ar det nyar. Ser fram emot det. 19.30 ska vi pa restaruang dar dom har nagon stor show med dans och grejer. Blir nog kul! Sen har vi bestamt att vi ska skicka upp sanna vita balonger som lyser i himlen. jatte fint! 
Vill onska er alla ett riktigt gott nytt ar!

over and out
Maria

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

åååå jag skanr dej så otroligt kycke maria!! snäll kom hem...eller jag unnar dig verkligen at tavra där men jag kan lova att vi ska verkliegn kolla på en resa:) längtar jhättemycke:) lova att avra rädd om dej och vi ska leka så fort du komme rhem;) häls aodm andra!kram å puss å massor! du föresten tack för vykortet!

2008-12-30 @ 17:04:42
Postat av: Fredrik N

Gott nytt år Maria! kram

2008-12-31 @ 15:14:30
Postat av: Maria Ahlgren

Fredrik N: Tack detsamma Fredrik!

2009-01-01 @ 10:32:40
URL: http://moorie.blogg.se/
Postat av: Maria Ahlgren

lisa: Jag saknar dig ocksa massor! Men en sak ar saker. jag kommer inte aka hem tidigare an planerat :P Du far sta ut! Men vi ska leka nar jag ar hemma igen. skidakning again foreslar jag! Hoppas du hade det bra pa nyar. Far beratta mer nar jag kommer hem! Klart vi ska kolla pa resa, snarast! :D Ta hand om dig! Puss hanii panii

2009-01-01 @ 10:36:25
URL: http://moorie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0