För bra för att vara sant

som sagt..nu är det 4 h tills jag sitter på tåget till Arlanda och sen vidare till Thailand. För inte alls länge sen kändes det som det var flera månader kvar tills vi skulle åka, men hösten har rusat iväg trots det gråa och trista vädret. Helt plötsligt så är det bara dagar kvar och nu timmar. Ska bli jätte skönt med semester!

Ser inte fram emot en 11h flygplansresa, men det är de värt!!! Blir nog desto jobbigare med lilla Zara som vi ska hålla koll på.(2 år) Får hoppas på att hon somnar och sover länge.

När vi kommer till thailand så ska vi åka till Krabi, koh lanta och sen Phucket, patong beach. Så vi kommer skifta miljö rätt mycket, vilket är jätte bra så man får se flera olika ställen. Skulle kännas tråkigt att ligga still på samma ställe i 3 veckor.

Nu tänkte jag gå upp ur sängen och ta tag i den sista packningen och äta en god sista svensk frukost. Gäller att njuta nu det sista :)

Hoppas på att kunna komma åt dator någongång nere i Thailand så jag kan uppdatera er. Men det borde gå att lösa. Finns ju datorer på hotellen och även internet café. Fårse hur mycket tid och ork jag har när det gäller att skriva.

Over and out
/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0